Αρχική » Blog » HASP

HASP

  • από

Η SKY Perfect JSAT Corporation, η NTT DOCOMO, INC., το Εθνικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών (NICT) και η Panasonic Holdings Corporation (Panasonic HD) ανακοίνωσαν από κοινού σήμερα ότι πραγματοποίησαν επιτυχώς μια δοκιμή επαλήθευσης επικοινωνίας 5G στη ζώνη 38 GHz*1 από υψόμετρο περίπου 4 km χρησιμοποιώντας ένα μικρό αεροσκάφος Cessna που λειτουργεί από την Kyoritsu Air Survey Co., Ltd. προσομοίωση της ενδεχόμενης χρήσης σταθμών πλατφόρμας μεγάλου υψομέτρου (HAPS)*2. Η διαδήλωση ήταν η πρώτη του είδους της στον κόσμο.

Σε αυτήν την πρωτοποριακή δοκιμή για την επίδειξη της πρακτικής εφαρμογής του 5G feeder link*3 και backhaul line*4 για το HAPS, ένα αεροσκάφος Cessna εξοπλίστηκε με πρόσφατα αναπτυγμένο εξοπλισμό επικοινωνίας («Cessna onboard station») που αναμένεται να αναπτυχθεί τελικά στο HAPS. Επιπλέον, μια κεραία τύπου φακού με λειτουργία αυτόματης παρακολούθησης χρησιμοποιήθηκε ως επίγειος σταθμός HAPS («σταθμός εδάφους»).

Η δοκιμή δημιούργησε μια γραμμή εναέριας αναμετάδοσης backhaul μεταξύ του αεροσκάφους Cessna, που πετά σε υψόμετρο περίπου 4 km, και τριών επίγειων σταθμών, χρησιμοποιώντας το πρότυπο 5G New Radio (NR)*5 με ραδιοκύματα ζώνης 38 GHz, το οποίο είναι μια νέα προσέγγιση για το επίγειο 5G δίκτυα. Η επίτευξη πολλαπλής γραμμής backhaul που αποτελείται από εναέρια συστήματα που χρησιμοποιούν το πρότυπο 5G NR με ραδιοκύματα ζώνης 38 GHz ήταν μια παγκόσμια πρώτη στην τεχνολογία τηλεπικοινωνιών*6.

Με την εξέλιξη του 5G σε εξέλιξη και την εφαρμογή του 6G στον ορίζοντα, γίνονται διάφορες προσπάθειες για την επέκταση των περιοχών κάλυψης. Τα μη επίγεια δίκτυα (NTN)*7 που χρησιμοποιούν HAPS είναι μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία για τέτοιες επεκτάσεις, επομένως τα αποτελέσματα από αυτήν την επίδειξη θα βοηθήσουν στην επιτάχυνση της πρακτικής εφαρμογής των δικτύων HAPS.

Οι τέσσερις οργανισμοί που συμμετέχουν σε αυτό το έργο δεσμεύονται να συνεχίσουν τις κοινές τους προσπάθειες, με στόχο την έγκαιρη παράδοση του 5G από τη στρατόσφαιρα μέσω ενός NTN που χρησιμοποιεί το HAPS.

Η επίδειξη αποτελεί μέρος ενός έργου που επικεντρώνεται σε συστήματα ασύρματων επικοινωνιών που χρησιμοποιούν HAPS υπό την ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών και Επικοινωνιών της Ιαπωνίας*8.
Η ζώνη συχνοτήτων 38,0-39,5 GHz ορίστηκε για σταθερή επικοινωνία HAPS στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ραδιοεπικοινωνίας του 2019.

Ραδιοφωνικός σταθμός σε μη επανδρωμένα αεροσκάφη ικανά να πετούν στη στρατόσφαιρα έως και αρκετούς μήνες και εξοπλισμένα με επαναλήπτες κ.λπ. να καλύψει μια διάμετρο 100-200 km για τους ουρανούς, τις θάλασσες και τις ακατοίκητες/ορεινές περιοχές όπου η κάλυψη ήταν οικονομικά ανέφικτη.

Συστήματα επικοινωνίας μεταξύ HAPS και επίγειου σταθμού.

Σταθερή γραμμή που υποστηρίζει μετάδοση υψηλής ταχύτητας και υψηλής χωρητικότητας μεταξύ ασύρματων σταθμών βάσης και βασικού δικτύου κινητής τηλεφωνίας. Το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας Core λειτουργεί ως κέντρο εντολών, διαχειριζόμενο τον έλεγχο ταυτότητας, την εξουσιοδότηση και τις συνεδρίες επικοινωνίας (επίπεδο ελέγχου). Μεταφέρει επίσης δεδομένα μεταξύ του διακομιστή εφαρμογών εκτός του βασικού δικτύου και του τερματικού (User Plane).

Νέα τεχνολογία ασύρματης πρόσβασης 5G, που αναπτύχθηκε από το έργο 3GPP στο οποίο διάφοροι εθνικοί φορείς τυποποίησης εργάζονται για τον συντονισμό των προδιαγραφών κινητής επικοινωνίας.

Από τις 3 Απριλίου 2024, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την Panasonic HD.

Ένα σύστημα που χρησιμοποιεί μια ποικιλία πλατφορμών επικοινωνίας, όπως δορυφόρους, HAPS, drones, κ.λπ., για να δημιουργήσει μια πολυεπίπεδη σύνδεση σε διαφορετικές χωρικές διαστάσεις, συμπεριλαμβανομένης της θάλασσας, του αέρα και του διαστήματος, που εκτείνεται πέρα ​​από τα επίγεια όρια.

Βασικό σχέδιο αυτής της Ε&Α:

https://www.soumu.go.jp/main_sosiki/joho_tsusin/eng/pressrelease/2020/6/15_1.html

 

 

Όλα αυτά θα χρησιμοποιηθούν και για στρατιωτικούς σκοπούς με UAV πολύ μεγάλου ύψους για αναγνώριση διαφορών στόχων, βαλλιστικών και υπερηχητικών πυραύλων και άμεση κάλυψη επικοινωνίας. Η καθοδήγηση σε πολλά σμήνη από UAV και η δυνατότητα μετάδοσης στοιχείων για καταστροφή στόχων.

 

 

Είναι ένα από τα πολλά προγράμματα που τρέχουν στην Ιαπωνία και έχουν διαθέσει μεγάλο αριθμό πιστώσεων για να αντιμετωπίσουν της απειλές της Κίνας.. Που χρειάζονται άμεση μετάδοση δεδομένων για να καταστρέψουν της απειλές. Δεν επαρκεί το Link 16 & 22.

 

 

Σχετικά με το SKY Perfect JSAT

Η SKY Perfect JSAT είναι ο μεγαλύτερος πάροχος δορυφόρων της Ασίας με στόλο 17 δορυφόρων και ο μοναδικός πάροχος υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης πολλαπλών καναλιών και δορυφορικών επικοινωνιών στην Ιαπωνία. Το SKY Perfect JSAT προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ψυχαγωγίας μέσω του “SKY PerfecTV!” πλατφόρμα, η πιο εκτεταμένη στην Ιαπωνία με πάνω από 2 εκατομμύρια συνδρομητές. Οι υπηρεσίες δορυφορικών επικοινωνιών της SKY Perfect JSAT, οι οποίες καλύπτουν την Ασία, τον Ινδικό Ωκεανό, τη Μέση Ανατολή, τον Ειρηνικό Ωκεανό και τη Βόρεια Αμερική, διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην υποστήριξη των υποδομών επικοινωνίας για κινητά backhaul, κυβέρνηση, αεροπορία, θαλάσσια, πετρέλαιο και φυσικό αέριο και ανάκτηση καταστροφών.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τον εταιρικό μας ιστότοπο (https://www.skyperfectjsat.space/en) και τον ιστότοπο Space Business (https://www.skyperfectjsat.space/jsat/en/).

Σχετικά με το NTT DOCOMO

Η NTT DOCOMO, η κορυφαία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της Ιαπωνίας με περισσότερες από 89 εκατομμύρια συνδρομές, είναι ένας από τους κορυφαίους συνεισφέροντες παγκοσμίως στις τεχνολογίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3G, 4G και 5G. Πέρα από τις βασικές υπηρεσίες επικοινωνίας, η DOCOMO αμφισβητεί νέα σύνορα σε συνεργασία με έναν αυξανόμενο αριθμό οντοτήτων («+d» συνεργάτες), δημιουργώντας συναρπαστικές και βολικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που αλλάζουν τον τρόπο ζωής και εργασίας των ανθρώπων. Στο πλαίσιο ενός μεσοπρόθεσμου σχεδίου για το 2020 και μετά, η DOCOMO πρωτοπορεί σε ένα δίκτυο αιχμής 5G για τη διευκόλυνση καινοτόμων υπηρεσιών που θα καταπλήξουν και θα εμπνεύσουν τους πελάτες πέρα ​​από τις προσδοκίες τους.
https://www.docomo.ne.jp/english/

 

 

Σχετικά με το NICT

Το Εθνικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών (NICT) είναι ο μοναδικός Εθνικός Οργανισμός Έρευνας και Ανάπτυξης της Ιαπωνίας που ειδικεύεται στον τομέα της τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών και είναι επιφορτισμένος με την προώθηση του τομέα των ΤΠΕ καθώς και της έρευνας και ανάπτυξης στις ΤΠΕ, η οποία οδηγεί την οικονομική ανάπτυξη και δημιουργεί μια εύπορη, ασφαλή και ασφαλή κοινωνία.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση https://www.nict.go.jp/en/
Σχετικά με τον Όμιλο Panasonic

Ο Όμιλος Panasonic, ο οποίος ιδρύθηκε το 1918 και σήμερα είναι παγκόσμιος ηγέτης στην ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών και λύσεων για ευρείες εφαρμογές στους τομείς των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, της στέγασης, της αυτοκινητοβιομηχανίας, της βιομηχανίας, των επικοινωνιών και της ενέργειας παγκοσμίως, μεταπήδησε σε ένα λειτουργικό σύστημα εταιρείας την 1η Απριλίου. , 2022 με την Panasonic Holdings Corporation να λειτουργεί ως εταιρεία συμμετοχών και οκτώ εταιρείες να βρίσκονται υπό την ομπρέλα της. Ο Όμιλος ανέφερε ενοποιημένες καθαρές πωλήσεις 8.496,4 δισεκατομμυρίων γιεν για το έτος που έληξε στις 31 Μαρτίου 2024. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον Όμιλο Panasonic, επισκεφθείτε τη διεύθυνση: https://holdings.panasonic/global/

Παράρτημα 1
1. Λεπτομέρειες δοκιμής

Η δοκιμή διεξήχθη χρησιμοποιώντας την ακόλουθη ρύθμιση:
Ένας σταθμός βάσης 5G μη επίγειων δικτύων (NTN) ζώνης 38 GHz και μια συσκευή βασικού δικτύου, που αναπτύχθηκε για εγκατάσταση σε HAPS, τοποθετήθηκαν σε αεροσκάφος Cessna.

 

 

Ως επίγειος σταθμός χρησιμοποιήθηκε κεραία τύπου φακού με λειτουργία αυτόματης παρακολούθησης, σχεδιασμένη να εκπέμπει και να λαμβάνει ραδιοκύματα ζώνης 38 GHz με υψηλό κέρδος και έντονη δέσμη.

 

 

Δημιουργήστε πολλαπλές συνδέσεις δεδομένων χρησιμοποιώντας το πρότυπο 5G New Radio (NR) μεταξύ του αεροσκάφους και τριών επίγειων σταθμών.

Με την ταυτόχρονη σύνδεση και αναμετάδοση οποιωνδήποτε δύο επίγειων σταθμών που σχημάτισαν τη γραμμή backhaul μέσω του ενσωματωμένου σταθμού Cessna, κατέστη δυνατό να δημιουργηθεί μια σύνδεση δεδομένων μεταξύ των δύο επίγειων σταθμών: ο ένας συνδεδεμένος στο επίγειο δίκτυο 5G (σταθμοί εδάφους 1 & 2) και άλλο συνδεδεμένο με τον επίγειο σταθμό βάσης που επικοινωνεί με το τερματικό (εδαφικός σταθμός 3). Αυτή η ρύθμιση έδειξε τη γραμμή backhaul του επίγειου δικτύου 5G μέσω ενός εναέριου ρελέ (aerial relay) (διακεκομμένη γραμμή στο σχήμα).

Με την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας στη γραμμή backhaul μεταξύ του σταθμού βάσης που επικοινωνεί με το τερματικό και του δικτύου πυρήνα επικοινωνίας από άκρο σε άκρο*1, επιτεύχθηκε επικοινωνία από άκρο σε άκρο με το τερματικό χρήστη. Επιπλέον, επιδείχθηκε η παράδοση*2 μεταξύ του σταθμού βάσης εναέριου ρελέ backhaul (σταθμός βάσης 1) και του επίγειου σταθμού βάσης backhaul (σταθμός βάσης 2).

2. Βασικά επιτεύγματα

Δημιουργήθηκε μια σύνδεση εναέριου ρελέ backhaul χρησιμοποιώντας το πρότυπο 5G NR στη ζώνη των 38 GHz.
Πραγματοποιήθηκε μια παράδοση μεταξύ του σταθμού βάσης επίγειας backhaul και του σταθμού βάσης εναέριου ρελέ backhaul.

Για την επαλήθευση αυτών των δύο σημείων, μετρήθηκε η διεκπεραίωση από άκρο σε άκρο μεταξύ του δικτύου πυρήνα επικοινωνίας και του τερματικού επικοινωνίας. Οι μετρήσεις έγιναν και προς τις δύο κατευθύνσεις: από το δίκτυο πυρήνα επικοινωνίας από άκρο σε άκρο στο τερματικό επικοινωνίας (downlink) και από το τερματικό στο δίκτυο πυρήνα επικοινωνίας από άκρο σε άκρο (uplink).

Το παρακάτω γράφημα απεικονίζει τη χρονική διακύμανση της απόδοσης κατερχόμενης ζεύξης. Στην ενότητα 1, δημιουργήθηκε η γραμμή εναέριου ρελέ backhaul, επιτρέποντας τη μετάδοση δεδομένων από το δίκτυο πυρήνα επικοινωνίας από άκρο σε άκρο στο τερματικό. Στην ενότητα 2, τα δεδομένα μεταδόθηκαν μέσω της επίγειας γραμμής backhaul. Κατά τη μετάβαση από την ενότητα 1 στην ενότητα 2, η παράδοση πραγματοποιήθηκε χωρίς διακοπή της επικοινωνίας δεδομένων. Επιπλέον, κατά τη μετάβαση στο τμήμα 3, το οποίο επανασυνδέθηκε στο εναέριο ρελέ backhaul, η παράδοση πραγματοποιήθηκε χωρίς καμία διακοπή στην επικοινωνία δεδομένων. Αυτά τα αποτελέσματα πέτυχαν τον αρχικό στόχο επαλήθευσης. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η παραπάνω επαλήθευση ήταν επιτυχής και στο uplink.

Τα αποτελέσματα του τεστ

 

3. Τεχνικές εξελίξεις

Η δοκιμή επικεντρώθηκε σε συγκεκριμένες τεχνικές εξελίξεις αναπαράγοντας τις συνθήκες πτήσης του HAPS στη στρατόσφαιρα, περίπου 20 χιλιόμετρα πάνω από το έδαφος.
Τεχνολογία παρακολούθησης κεραιών και εξοπλισμού επικοινωνίας για HAPS

Όταν χρησιμοποιείτε ένα μοντέλο σταθερής πτέρυγας για HAPS, είναι σημαντικό για την κεραία που είναι τοποθετημένη στο HAPS να έχει ακριβή έλεγχο της κατεύθυνσης της δέσμης και να ελαχιστοποιεί τις διακυμάνσεις συχνότητας λόγω του φαινομένου Doppler, ειδικά όταν επικοινωνεί σε υψηλές συχνότητες στη ζώνη κυμάτων χιλιοστών .

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο Ε&Α, μια τεχνολογία για επικοινωνία 5G NR επιδείχθηκε με επιτυχία χρησιμοποιώντας την κεραία και τον εξοπλισμό επικοινωνίας που είναι τοποθετημένη σε HAPS σε περιβάλλον πτήσης, κατευθύνοντας με ακρίβεια τη δέσμη ζώνης 38 GHz σε τρεις επίγειους σταθμούς. Αυτή η τεχνολογία είναι προσαρμόσιμη σε διάφορες συνθήκες πτήσης, προσαρμόζοντας τη στάση, την ταχύτητα, την κατεύθυνση, τη θέση και το ύψος του αεροσκάφους καθώς περιστρέφεται.
Τεχνολογία παρακολούθησης κεραίας επίγειου σταθμού και εξοπλισμού επικοινωνίας

Λόγω των επιπτώσεων των στρατοσφαιρικών ανέμων και των ποικίλων καιρικών συνθηκών, το HAPS πρέπει να αλλάζει συνεχώς την τροχιά του. Η ανάπτυξη τεχνολογίας παρακολούθησης υψηλής ακρίβειας είναι απαραίτητη για τις κεραίες επίγειων σταθμών και τον εξοπλισμό επικοινωνίας για την ακριβή και συνεχή παρακολούθηση του HAPS με την εξαιρετικά στενή και ευκρινή δέσμη κεραίας ζώνης 38 GHz. Η κεραία του επίγειου σταθμού που χρησιμοποιήθηκε στη δοκιμή είχε ελάχιστο πλάτος δέσμης 0,8 μοιρών, επιτρέποντας μια μέθοδο παρακολούθησης που παρακολουθούσε με συνέπεια το αεροσκάφος Cessna εντός αυτής της γωνιακής εμβέλειας.

Τεχνολογία μεταγωγής και ελέγχου γραμμής για το δίκτυο HAPS

Για την ενσωμάτωση του HAPS σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 5G και 6G, απαιτείται ευέλικτη εναλλαγή γραμμής και έλεγχος μεταξύ του υπάρχοντος επίγειου δικτύου και του στρατοσφαιρικού δικτύου που βασίζεται στο HAPS. Η δοκιμή επαλήθευσε την παράδοση μεταξύ του σταθμού βάσης επίγειας backhaul και του σταθμού βάσης εναέριου ρελέ backhaul χρησιμοποιώντας το πρότυπο 5G NR στη ζώνη των 38 GHz. Η δοκιμή πέτυχε απρόσκοπτη παράδοση χωρίς διακοπή στη μετάδοση δεδομένων όταν ο εξοπλισμός χρήστη μετακινήθηκε στις περιοχές κάλυψης και των δύο σταθμών βάσης. Αυτή η επιτυχία απέδειξε τη σκοπιμότητα της τεχνολογίας ευέλικτου ελέγχου ζεύξης που συντονίζει μεταξύ του επίγειου δικτύου και του δικτύου HAPS.
Αλγόριθμος αντιστάθμισης εξασθένησης βροχής στη διαδρομή διάδοσης ραδιοκυμάτων

Τα ραδιοκύματα στη ζώνη των 38 GHz μπορούν να εξασθενήσουν σημαντικά από τη βροχή, απαιτώντας πρακτικά αντίμετρα, όπως η ποικιλομορφία τοποθεσίας*3. Η δοκιμή εξέτασε επιτυχώς έναν αλγόριθμο που αντισταθμίζει αυτόματα την εξασθένηση που προκαλείται από τη βροχή, όπως η ποικιλομορφία τοποθεσιών, σε συγχρονισμό με το δίκτυο 5G, κάνοντας προσαρμογές ανάλογα με τις αλλαγές στην ποιότητα των συνδέσμων που προκαλούνται από τη βροχή.

Επιβεβαιώθηκε ότι όλοι οι αρχικοί στόχοι ανάπτυξης επιτεύχθηκαν. Επιπλέον, ενόψει της μελλοντικής ανάπτυξης του HAPS, η δοκιμή παρείχε δεδομένα μετρήσεων που θα υποστηρίξουν την πρακτική εφαρμογή και την τυποποίηση του HAPS και θα εντοπίσουν τομείς για περαιτέρω τεχνική ανάπτυξη και βελτίωση της απόδοσης. Στο μέλλον, οι τέσσερις εταίροι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα αποτελέσματα για την υλοποίηση υπηρεσιών επικοινωνίας 5G από τη στρατόσφαιρα μέσω HAPS, συμβάλλοντας έτσι στην υλοποίηση του NTN.

Οι ρόλοι των συμμετεχόντων στο τεστ επαλήθευσης

Ολόκληρη η διαδρομή που συνδέει δύο μέρη που επικοινωνούν, ή και τα δύο άκρα αυτής της διαδρομής. Επίσης γνωστό ως E2E.
Τεχνολογία που αλλάζει σταθμούς βάσης ενώ διατηρεί την επικοινωνία όταν ένα τερματικό μετακινείται σε άλλη κυψέλη.
Τεχνολογία που εναλλάσσεται μεταξύ πολλαπλών επίγειων σταθμών λαμβάνοντας ασύρματο σήμα μέσω δύο ή περισσότερων κεραιών.

Παράρτημα 2
Επισκόπηση της Ε&Α
Σκοπός

Ο σκοπός αυτής της Ε&Α είναι να αναπτύξει ένα σύστημα HAPS που μπορεί να παρέχει έγκαιρες, υψηλής ταχύτητας και υψηλής χωρητικότητας γραμμές επικοινωνίας για να καλύψει τη ζήτηση για γραμμές backhaul προς σταθμούς βάσης σε διάφορες εφαρμογές που αναμένονται στην εποχή του 5G Evolution & 6G, και επίσης για αντιμετώπιση καταστροφών και αποκατάσταση, χρησιμοποιώντας την ευρυζωνική συχνότητα της ζώνης κυμάτων χιλιοστών (ζώνη Q/V, ζώνη 36,0–42,5 GHz με επίκεντρο τα 38,0–39,5 GHz) και HAPS. Ένας άλλος σκοπός είναι να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα χρήσης συχνότητας*1 της επικοινωνίας HAPS χρησιμοποιώντας τη ζώνη κυμάτων χιλιοστών και να καθιερωθούν στοιχειώδεις τεχνολογίες για την πρακτική εφαρμογή των συστημάτων HAPS.
Περιεχόμενα

Για να επιτευχθούν τα παραπάνω, οι στόχοι ανάπτυξης περιλαμβάνουν μια συσκευή επικοινωνίας κυμάτων χιλιοστών που θα τοποθετηθεί σε ένα HAPS και έναν αντίστοιχο επίγειο σταθμό. Ακόμη και όταν αλλάζουν η θέση HAPS και η στάση πτήσης, η ασύρματη επικοινωνία πρέπει να διασφαλίζεται ελέγχοντας την κατεύθυνση μετάδοσης ραδιοκυμάτων μειώνοντας παράλληλα τις παρεμβολές από ραδιοκύματα από άλλα επίγεια συστήματα. Επιπλέον, τεχνολογίες όπως η εναλλαγή μεταξύ πολλαπλών επίγειων σταθμών (διαφορετικότητα τοποθεσίας) θα χρησιμοποιηθούν για να διασφαλιστεί συνδεσιμότητα ισοδύναμη με αυτή των γραμμών backhaul κινητής τηλεφωνίας χρησιμοποιώντας το συμβατικό σταθερό δορυφορικό σύστημα στην Ιαπωνία, ακόμη και στη ζώνη κυμάτων χιλιοστών όπου η επίδραση της βροχής η εξασθένηση μπορεί να είναι σημαντική.

Ο στόχος για την αποτελεσματικότητα χρήσης συχνότητας είναι να βελτιωθεί η απόδοση από περίπου 3 bit/σύμβολο σε 4 bit/σύμβολο, ή περισσότερο από 1,1 φορές την απόδοση των γεωστατικών δορυφορικών συστημάτων.

Αυτή η Ε&Α διεξάγεται στο πλαίσιο της «Έρευνας και Ανάπτυξης για την Επέκταση των Πόρων Ραδιοκυμάτων» του Υπουργείου Εσωτερικών και Επικοινωνιών (JPJ000254).

Η επικοινωνία υψηλότερης ταχύτητας και μεγαλύτερης χωρητικότητας έχει ως αποτέλεσμα τη μετάδοση περισσότερων bit εντός μιας μονάδας συχνότητας ή χρόνου.

 

Με απλά λόγια θα έχουμε καλύτερη μετάδοση στοιχείων και πιο ασφαλείας από τους δορυφόρους.

Η διασύνδεση UAV, αεροσκαφών, πλοίων, κέντρων διοίκησης μάχης και πληροφοριών κλπ θα είναι άμεση.

Θα μπορείς να αλλάξεις σε έναν πύραυλο την πορεία του για να κατευθυνθεί σε άλλον στόχο σε μεγάλες αποστάσεις. Το ποιο σημαντικό ασφαλείς επικοινωνίες ακόμα και στην πρώτη γραμμή.

ΠΗΓΗ hellenicdefencenet.blogspot.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *