Η China State Shipbuilding Corporation (CSSC) παρουσίασε νέο μη επανδρωμένο υποβρύχιο ειδικών προϊόντων στο Zhuhai Airshow.
Στο πλαίσιο του φετινού Zhuhai Airshow, η China State Shipbuilding Corporation (CSSC) αποκάλυψε ένα νέο μοντέλο μη επανδρωμένου υποβρυχίου, σχεδιασμένο για ειδικές επιχειρήσεις. Το υποβρύχιο, που δεν είχε παρουσιαστεί στο παρελθόν, εντάσσεται στη στρατηγική της Κίνας για την ανάπτυξη καινοτόμων συστημάτων που μπορούν να αλλάξουν τις ισορροπίες στον ναυτικό πόλεμο.
Το νέο υποβρύχιο, όπως αναφέρουν οι πηγές, είναι εξοπλισμένο με προηγμένα συστήματα για αποστολές αναγνώρισης, συλλογή πληροφοριών και πιθανές επιχειρήσεις κρούσης. Ο μεγάλος του όγκος και οι τεχνολογικές δυνατότητές του το καθιστούν ιδανικό για αποστολές που απαιτούν χαμηλή ανίχνευση. Επιπλέον, είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με άλλα μη επανδρωμένα μέσα της CSSC, όπως το Haishen 6000.
Το μη επανδρωμένο υποβρύχιο ειδικών προϊόντων της China State Shipbuilding Corporation (CSSC) αποτελεί ένα πρωτοποριακό ναυτικό σύστημα με εξαιρετικές δυνατότητες και προσαρμοστικότητα. Με μήκος που κυμαίνεται από 38 έως 43 μέτρα και εκτόπισμα μεταξύ 380 και 450 τόνων, αυτό το υποβρύχιο σχεδιάστηκε για να επιχειρήσει σε μεγάλα βάθη, φτάνοντας έως και τα 450 μέτρα. Η μέγιστη ταχύτητά του φτάνει τους 20 κόμβους, ενώ για αποστολές παρακολούθησης και αντοχής η ταχύτητα πλεύσης είναι 8 κόμβοι.
Η αυτονομία του είναι εξίσου εντυπωσιακή, καθώς μπορεί να διανύσει υποβρύχια αποστάσεις μεταξύ 1.000 και 3.000 ναυτικών μιλίων με ταχύτητα 6 κόμβων, ενώ η συνολική του εμβέλεια φτάνει τα 10.000 ναυτικά μίλια στην ίδια ταχύτητα. Ο συνδυασμός μπαταριών λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού (LFP) ισχύος 400 kW με γεννήτρια ντίζελ εξασφαλίζει ενεργειακή επιχείρηση για μακροχρόνιες αποστολές.
Το υποβρύχιο προσφέρει μεγάλη ευελιξία μέσω διαφορετικών τύπων φορτίων. Μπορεί να μεταφέρει τορπίλες, νάρκες, μη επανδρωμένα υποβρύχια οχήματα (UUV) και δύτες ειδικών επιχειρήσεων με τον εξοπλισμό τους. Διατίθεται σε τρεις βασικές διαμορφώσεις: ο Τύπος Α για τη μεταφορά 8 έως 12 τορπιλών ή πυραύλων, ο Τύπος Β για την υποστήριξη 6 έως 8 δυτών, και ο Τύπος Γ για τη μεταφορά έως 12 ναρκών ή μη επανδρωμένων οχημάτων.
Η ανάπτυξη αυτού του τύπου συστημάτων εντάσσεται στις προσπάθειες της Κίνας να ενισχύσει τη ναυτική της ισχύ και να μειώσει το χάσμα με χώρες όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες. Η παρουσίαση αυτών των νέων τεχνολογιών στο Zhuhai Airshow υπογραμμίζει την επιθυμία της Κίνας να κυριαρχήσει στον τομέα των μη επανδρωμένων ναυτικών συστημάτων.
Το νέο υποβρύχιο ειδικών προϊόντων της CSSC αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την ενίσχυση της ναυτικής ικανότητας της Κίνας μέσω μη επανδρωμένων τεχνολογιών. Οι εφαρμογές του ποικίλλουν από την αναγνώριση έως την αποστολή κρούσης, ενώ η χρήση του σε συνδυασμό με άλλα συστήματα προσφέρει αυξημένη ευελιξία στις επιχειρήσεις.
ΠΗΓΗ (CSSC)
PHOTO ( lyman2003)