Η United Engine Corporation (UEC) παρουσίασε στην αεροπορική έκθεση Airshow China 2024 τον νέο κινητήρα πέμπτης γενιάς 177C, ειδικά σχεδιασμένο για επιχειρησιακή-τακτική αεροπορία. Ο κινητήρας προσφέρει βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένη εμβέλεια στα μαχητικά αεροσκάφη, ενώ μειώνει το λειτουργικό κόστος και προσφέρει περισσότερη ενέργεια για την υποστήριξη των σύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων των αεροσκαφών. Η UEC δεν διευκρίνισε σε ποιό αεροσκάφος θα τοποθετηθεί ο κινητήρας, ωστόσο αναφέρθηκε προηγουμένως ότι το Su-57 ήταν εξοπλισμένο με έναν παρόμοιο κινητήρα, το “izdelie 30”.
Επιπλέον, η UEC παρουσίασε κινητήρες όπως οι AL-31FN και SM-100, οι οποίοι ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες, υλικά και βελτιώσεις στη διάρκεια ζωής και την απόδοση τους. Ο κινητήρας SM-100 έχει μικρότερο βάρος και αυξημένη ώση στα 3.300 kgf, και μπορεί να προσαρμοστεί για χρήση σε μη επανδρωμένα οχήματα.
Η νέα σειρά AL-31F έχει επίσης αναπτυχθεί για μαχητικά πολλαπλών ρόλων, ενώ ο κινητήρας AL-31FN, βελτιστοποιημένος για μονοκινητήρια αεροσκάφη, φέρνει αυξημένη ώση 14.000 kgf και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου. Στην έκθεση, η UEC παρουσίασε επίσης τον στροβιλοκινητήρα VK-1600V για ελικόπτερα μέσα και το TV7-117ST-01 για περιφερειακή αεροπορία. Ένα υβριδικό-ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης με βάση το VK-650V δείχνει τις νέες τάσεις στις “πράσινες” τεχνολογίες και την οικολογική ευαισθησία.
Ακόμα, ο εκσυγχρονισμένος RD-93MA με ώση 9.300 kgf παρουσιάστηκε για χρήση στο πακιστανικό μαχητικό JF-17 Block III, προσφέροντας μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και αναβαθμισμένες δυνατότητες στο μαχητικό το οποίο φέρει νέο ραντάρ AESA και νέα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου. Στην έκθεση, η UEC εξέθεσε την πρωτότυπη λεπίδα ανεμιστήρα PD-35, κατασκευασμένη από πολυμερή σύνθετα υλικά, που μειώνει το βάρος κατά 30% σε σχέση με το τιτάνιο.
ΠΗΓΗ russia aviation